tisdag 31 juli 2012

Väla och boxing

Idag har jag äntligen en ledig dag efter helgjobbet. Jag gick av igår kl 14 och det var en härlig känsla. På kvällen var jag på bio med en trevlig väninna och vi såg den nya deckaren med Maria Wern. Inte ens det förflutna tror jag den hette.
Under mer eller mindre hela natten så har det åskat och regnat. Och det fortsatte likadant på förmiddagen så att putsa fönster och hänga upp gardiner var bara inte att tänka på. Så det blev en tripp till Väla i Helsingborg i stället. Där fyndade jag tre tröjor/tunikor för under 400 kronor tillsammans.


Detalj på ärmen på långtunikan


Jag är supernöjd med dagens fynd. Väl hemma så bar det nästan direkt iväg till ett härligt boxingpass. Så nu är man så där lagom mör i kroppen. En riktigt härlig dag idag.

1 kommentar:

  1. Det gick ju bättre den här gången på boxpasset :) Nu börjar ni ju få in rörelserna. Bra jobbat!!Janica

    SvaraRadera