lördag 21 juli 2012

Det där med att tappa hår




Ja det är en del av sviterna efter en gastric by pass operation tyvärr. Jag som aldrig har haft något tjockt hår, hur ska det gå för mig? Just nu så fäller jag extra mycket hår tycker jag. Men men jag hoppas på det bästa. Att det ska vända så småningom. Det finns visserligen något preparat i hälsokostaffären som heter Priorin och som ska vara effektivt. Dock har jag hört att det är rätt så dyrt så än så länge så håller jag ut och som sagt hoppas på att det ska vända om ett tag. Jag har ingen aning om hur länge man ska stå ut med det här hårfällandet. Någon som vet?

Idag kommer bästa svärsonen på besök framåt kvällen och jag tänkte bjuda på hemlagad pizza eller pizzor a´ la Ernst Kirchsteiger. Han gjorde tre olika lite annorlunda pizzor i torsdags som jag tänkte ge mig på. Dock var de utan något kött så jag som behöver protein vid varje måltid tänkte modifiera de lite i alla fall.


1 kommentar:

  1. Mitt hår är på väg tillbaka nu, slutade tappa för ca 2 månader sedan. =) Så håll ut lite till så vänder det snart för dig med.

    Kram Maggan

    SvaraRadera